Episode 6 - i'm Sorry...

- Du kan inte gå in där! Sa en polis och tog tag i min arm.
- Du kan fan inte bestämma de !! Min flickvän och mitt nästan barn är där inne!! Jag ska in om jag så får eller ej! IDIOT!! Skrek jag och sprang in.

I trappan mötte jag 2 poliser som kom ner med killen i röd munkjacka. han spottade på mig. Fy. jag torkade av de med min ärm och fortsatte gå upp ... när jag kom in i rummet stod de 3 poliser i allies rum.

- vart är hon? Saj ag och började få tårar i ögonen.
- jag... asså... vi vet inte... Sa en polis och kollade ledset på mig.
- DE MÅSTE NI FAN VETA!! Skrek jag
- I värsta fall kan han redan gömt dom...
- Nej...nej...nej.... sa jag och satt mig ner på allies säng med händerna för ansiktet.

________________________________________________________________________________________________

Justin's perspektiv:

Jag ställde mig upp och började gå runt och tänkte...
Plöstligt så sprang nicole ut ur garderoben och hon sprang nästan in i mig och när hon väl såg mig så kramade hon mig... jag bar upp henne.

- Vart är mamma? Sa jag och torkade hennes tårar.
- mamma... mamma? mamma!! jag vill till mamma!!! Sa hon och började gråta ännu mera .
- scchh gumman ... vi ska til mamma snart...

En polis gick in i badrummet och skrek " jag har hittat henne!!" Och dom andra poliserna gick in i badrummet... Jag sprang ner för att ge nicole till polisen utanför huset men i trappan mötte jag chaz och ryan...

- Vad har hänt? Sa ryan förskräckt.
- inget, bara...här!! Sa jag och gav han nicole.

Jag sprang upp igen och stannade upp innan jag skulle gå in till badrummet.... tänk så ligger hon där död...nej... nej! Hon är inte död! Hon lever... jaa de gör hon.... Jag drog ett djupt andetag och gick in . Hon låg i badkaret i bara bh och trosor... jag sprang fram till henne. 

- allie? Gumman mår du bra? Sa jag och tog hennes hand.
Hon öppnade ögonen och sa " nu när du är här mår jag bra igen..." Hon stängde ögonen igen. 
De här kan inte vara sant. Tänkte jag. De kan bara inte vara sant! 


Allison's perspektiv :

När jag vaknade upp låg jag i en sjukhussäng och hade en väldigt ful sjukhus- klänning på mig... och de var massor av slangar i min arm ... jag kollade bredvid mig ... de satt nån där... men jag såg för suddigt för att se vem...

- hallå? Sa jag och gnuggade i ögonen.
- hej gumman ... hur mår du? Sa en mjuk killröst.

Nu såg jag. De var justin. Underbara justin. vad gör han här? Eller vänta... vad gör jag här?

- Jag mår bra ... Sa jag och såg nu helt klart.
- säker ? Sa justin och tog min hand.
-jaa... jag mår bra...
- va bra ... Sa han och pussade mig i pannan.
-Justin...
- Ja älskling?
- Vart är nicole?
- Jag är hääär!!! Skrek nicole och började klättra upp mot min säng.
- Men nicie... ta de lugnt med mamma nu... Sa justin och bar upp henne till min famn.
- Hur mår du prinsessan? Sa jag och drog bak en hårslinga bakom hennes öra.
- jag mår jätte bra ... de är bara för att justin var jätte snäll mot mig!!
- Var han? vad bra gumman ...
- jaa!! nu ska jag gå ut till kimmie och jason! hejdå mamma ! Sa hon och justin släppte ner henne och hon sprang iväg ut.

Han satt sig ner igen. och tog min hand. gud va fiin han är... han log åt mig men man såg att han inte kunde le så mycket... de va nått som tyngde honom...

- vad är de? Sa jag
- inget... bara att... jag är orolig för dig... Sa han och de rann en tår från hans öga.
- Men lilla gubben... var inte de! de kommer gå jätte bra...
- De hoppas jag... jag har inte sovit på hela natten... jag har setat uppe bara för att se så du är trygg...
- Gud va söt du är alltså...
- Tack gumman... är du hungrig?
- lite...
- ska jag gå och köpa nånting?
- Nej de behövs inte...
- okej , vad vill du ha?
- Men jag sa ju nej?
- Japp men du ska äta ändå...
- haha... okej ... jag vill ha de du tar...
- Men tänk så tar jag ... bönsoppa då! Vill du också haa de då? Sa han och blinkade.
- Jaa jag älskar bönsoppa. sa jag och blinkade .
- Haha sötnos... Sa han och kom närmare...och närmare... till slut var vi panna mot panna.
- allie... är de okej om jag kysser dig? Sa han nervöst.
- fråga inte ens! Sa jag och kysste han mjukt... gud vilka underbara läppar...

Vi avslutade kyssen och log mot varann... han smekte min kind och sa " men gumman , seriöst nu... vad vill du ha?"
- Jag vet inte , ta nånting gott...
- Okej... jag kommer sakna dig... sa han och gick ut till korridoren.

Justin's perspektiv:

Gud va lycklig jag är ! Äntligen!! Hon är min!! Och vi har inte ens känt varann i 3 dagar!! Jag måste ringa mamma och berättta!! Jag drog upp min mobil och såg "27 missade samtal från: Mamma"  hmm... de känns som hon vill mig något... jag ringde henne och tällde mig i kön till resturangen.

- Hej de är pattie, Svarade hon glatt.
- hej mamma ... de är justin... du hade ringt...
- Justin!! Vart är du nånstans?! du har utegånsförbud ju! Kom hem direkt !!
- Jag kan inte , jag är p.. Hon avbröt mig.
- Jag bryr mig inte justin! Du ska hem nu!
- Men mamma...
- Om inte du är hemma inom 20 minuter så har du utegångsförbud resten av året!
- Okejj hejdå..
- HEjdå justin..

Hon la på... jag borde lyssna på henne... men jag vill inte lämna allison själv... eller hon är ju inte själv ... hon har ju kimberly och jason och chaz och ryan... men  ändå...

JAg beställde spagetthi och köttfärssås till henne och gick upp till hennes rum... rum 302... när jag kom in där så låg hon och kolalde på 2 ½ men , Hon fnissade till åt tv:n och jag gick med maten och ställde den på ett borde bredvid henne's säng.

- Vad blev de för mat? Sa hon och log.
- Spagetthi och köttförsås ...
- Ååh! Va gott!
- Jaa men först vill jag säga en grej..
- Vad hjärtat?
- Jag... jag måste åka iväg... alltså hem.. för jag har utegångsförbud...
- Jaha... okej ... Sa hon och kollade ner.
- Förlåt... Jag ringer dig så ofta jag kan ... okej?
- Okej...
- Jag älskar dig jätte mycket ... hejdå gumman ...
- HEjdåå..

Jag åkte hem. de kändes jätte dumt att lämna henne där ...fy :(

__________________________________________________________________________________________

:D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud va bra novell asså

2011-09-30 @ 09:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0