Episode 4 - pretty pretty pleeeease...

När vi gick ut ur bilen så tog nicole nycklarna och sprang iväg in och Allison stannade vid bilen med mig .

- Tack för allting .... du är underbar! Sa hon och kramade mig.
- Jooo... du är också undebar... jag tänkte... imorgon... kanske... klockan... 6 , vill du typ... gå ut med mig då?

Fan. hon kommer säkert säga nej. Varför frågade jag? Hon stirrar... aggh...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Allison's perspektiv :

Vad fan ska jag svara på de?! Jag har aldrig blivit utfrågad förut! Förutom en gång i 3an .. av douglas... den idiotiska typen...

- Nejj asså de va dumt... gölm att jag frågade... Sa han och kollade ner i marken.
- Gubben... vi känner inte varann... kan vi inte lära känna varann först? Sa jag och lyfte upp hans haka.
- Har jag en chans ifall vi lär känna varann först?! Sa han och lös upp med sitt smile .
- vi får se ... de beror på hur du är som person... Sa jag och log.
- Okejj... men... kan jag åtminstone få ditt nummer? Sa han och tog upp sin mobil.
- Jaa men absolut ! Sa jag och tog hans mobil och la in mitt nummer på den.
- Tack... såå... vi syns nån annan dag då.... hejdåå...
- Hejdå hjärtat... kör försiktigt! Skrek jag när han började gå mot bilen.

Jag kollade på klockan och klockan var kvart i 4 , jag tog med nicole in på toan när jag duschade ... hon fick leka med barbies i badkaret... jag vågar inte låta henne vara ensam liksom... de va iochförsig en fördel med att ha justin... han skulle kunna ta nicole när jagg inte kunde... dom verkar gilla varann... och han är ganska söt... med sitt fina leende... och hans vita tänder...hans vackra hå...

- MAMMA!!! Skrek nicole och väckte upp mmig i mina tankar.
- Ja gumman ? sa jag och tittade ut bakom duschdörren.
- Min barbie tappa huvudet... Sa hon och höll fram sin barbie och gjorde en sur min.
- Ojjdåå de va inge bra... Sa jag och tog en handduk runt mig och gick ut ur duschen.

Jag tog på mig trosor och bh och gick till mitt rum med nicole och tog på mig en svart klänning med röd läppstift och satt i en rosa blomma i mitt hår.






Justin's perspektiv:

- Ska du inte äta upp maten, justin? Sa mamma när jag bara satt och stirrade på maten...
- Jag är inte hungrig ... Sa jag och puttade undan tallriken.
- Vad är de älskling? mår du inte bra? Sa mamma och satt sig på stolen bredvid mig.
- Inget... bara ... asså gillar hon mig? Sa jag och kollade på henne.
- vem gill.. Hon hann inte säga mer för jag avbröt henne.
- Asså först verkar de som hon gillar mig sen så bara vill hon inte gå ut med mig? Jag förstår mig inte på tjejer ibland... kan hon inte bara ta mig? jag kan behandla henne så bra... och ge henne kärlek ... mycket kärlek! Sa jag och ställde mig upp.
- Vem pratar du om gubben? Sa mamma.
- Allison! Hon är så underbar! Jag vill ha henne!! Skrek jag.
- Scch skrik inte, du kan väcka jazmyn då ... varför bjuder du inte ut henne då?
- För jag gjorde de men hon vill typ inte!!! Skrek jag ännu högre 
- Justin Bieber sluta skrika!!  Skrek hon.
- JAG VILL HA HENNE!! Skrek jag ännu en gång...
Jazmyn började gråta uppe på övervåningen och mamma gav mig en arg min...
- JUSTIN DREW BIEBER UPP PÅ DITT RUM NU!
- JAG HAR INTE ÄTIT KLART!!
- DÅ TAR DU MED MATEN UPP DÅ!!
- JAG FÅR INTE ÄTA PÅ MITT RUM!!
- SÅ NU KAN DU LYSSNA PÅ MIG?!
- JAG LYSSNAR ALLTID PÅ DIG!!
- DE GÖR DU INTE ALLTSE!!
- JOOO DE GÖR JAG FAN VISSTE, DE ÄR BARA INTE DU SOM SER DE!! JÄVLA IDIOT!!!
- NU RÄCKER DE !! DU HAR UTEGÅNGSFÖRBUD I 2 VECKOR!!! UPP PÅ DITT RUM!! NUUU!!!

Jag sprang upp på mitt rum och slängde mig i sängen... klockan var kvart över 7... undra vad allie gör... underbara allie... jag kanske borde smsa henne... De gör jag! Jag drog upp min mobil ur fickan och såg att displayen visade " 12 missade samtal från: Selena <3"  Jaja... orkar inte bry mig... de var säkert inget viktigt... precis när jag skulle klicka upp meddelande och börja skriva så pep de till... "Ett nytt meddelande från: Allison :) " ALLIE!! hon smsade mig!! Guud va glad jag blir!! Jag klickade på "öppna meddelande" och läste "Heej Justin , fick ditt nummer av Chaz... Sååå Var de klockan 6 imorgon alltså? ;) " JAAAAAAAAA!!!!! HON VILL, HON VILL, HON VILL!! Jag klickade på svara och skrev "Jaa, på rsturangen i hörnet bredvid pizzerian i stan?" .... Inget svar. Jag låg och kollade på skärmen i flera minuter. .. inget svar. fan... nånting sa jag fel... PIIIIP!!! JAAAA !! ETT SVAR!! " Jaa , okej syns där klockan 6 :) "

Gud. Hela min kropp blev varm! jag ska gå ut med världens vackraste tjeeeej!!! JAAA....NEEEJ!!!! måste gå ner och prata med mamma!! Jag sprang ner till mamma som stod och plockade undan i köket och jag satt mig vid barstolen bredvid köksön.

- Mamma.. förlåt för vad jag sa...De var verkliggen dumt... du har vart så snäll mot mig hela tiden och jag ångrar verkligen de jag sa...Förlåt... verkligen! Förlåt !

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hmm ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra <3

ÅH!!! VA BRA!!! <3

2011-09-28 @ 19:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0