Episode 3 - I think i love you...

- Allie... är du okej älskling? Sa justin och tog min hand.
- Ja..... nej de är jag inte!! Sa jag och brast ut i gråt.
- scchh... gumman de kommer bli bra... vi åker hem till mig... Sa han och satt på mig bälte och börja köra.
När vi väl var hos han så hade min mascara runnit och jag såg ut som ett monster . Justin bar in nicole som hade somnat i bilen och la henne i hans säng. när han kom ner till mig så la han mig ner i soffan och la en filt över mig...
- vad hände där borta ? Sa han och smekte min kind.
- Jag...jag vill inte prata om de... jag är världens dåligaste mamma...


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Justin's perspektiv :


- världens dåligaste mamma? Varför säger du så? sa jag och grimaserade åt henne.
- För... jag är de!! Hela mitt liv är förstört!! Sa hon och tog händerna för ansiktet och grät ännu mera.

De gjorde verkligen ont att se henne gråta... Jag ville nästan börja gråta själv... men jag måste vara stark när hon är svag... inga tårar justin! Skärp dig!!

- Justin!! Nu lyssnar du inte igen!! Skrek hon.
- Scch... joo de gör jag... vi ska fixa de här... tillsammans , okej? Sa jag och satt henne i mitt knä med bena på ena sidan så hon satt med magen pekad mot höger.

- Tillsammans? vi känner inte ens varandra ju... Sa hon och log lite åt mig.
- Men då får vi väl lära känna varandra dåå... Först börjar vi med att ta bort din mascara...

Hon fnissade till och jag gick med henne in på toan och satt upp hennes långa vackra hår i en tofs.

- ojojoj Justin! Kan du göra flätor också? Frågade hon skämtsamt.
- Jag kan mycket mer än vad du tror ! Svarade jag och blinkade.

Hon log som till svar. Jag började torka bort hennes mascara med mamma's sminkborttagning. Plötsligt hörde vi en smäll från köket. Allie hoppade till och såg rädd ut.

- V-v-vad v-v-ar de justin? Sa hon och kollade på mig.
- Jag vet inte... inget farligt... kom vi går ut och kollar...

Jag tog hennes hand och gick ner för trappan. Vi sprang in i köket och såg nicole stå uppe på bänken.
- Justin jag ta kakor? Sa hon och försökte få upp ett skåp.
- Jaa, de får du men var försiktigt... haha lilla gumman ... Sa jag och bar ner henne från skåpet.
- Nicole! Sluta! Man tigger inte grejer! Sa allison och sprang imot oss och tog Nicole ifrån mig.
- Men Allie de är lugnt ... sa jag och log.
- Neejj de är de inte... jag vill inte att min dotter ska gå runt och tigga från folk...
- Jag tycker ialla fall inte att hon tiggde... jag tycker hon är jätte söt... precis som sin mamma... Sa jag och smekte nicole på kinden.
- Aww! Va sött!! Sa allison och drog sedan upp sin mobil och kollade på den.
- Shiiit!! Klockan är redan 3!! Kimberly och jason ska äta hos oss klockan 6! Kan du snälla stjussa hem oss justin? Sa hon och kollade på mig med henne's underbara ögon....
Gud va fina ögon... underbara....så himla vackra...
- Kan du de justin?
- Va? aah de kan jag... Sa jag och ruskade om huvudet.
- Bra ... Sa hon och gick ut till bilen.

Jag låste och gick ut efter henne. hon visade vägen hem till henne och när vi väl va framme så såg jag att dom bodde i en liten villa om man jämförde med mitt hus... men hon hade faktiskt en pool och ett riktigt snyggt hus ...

Allisons hus.



När vi gick ut ur bilen så tog nicole nycklarna och sprang iväg in och Allison stannade vid bilen med mig .

- Tack för allting .... du är underbar! Sa hon och kramade mig.
- Jooo... du är också undebar... jag tänkte... imorgon... kanske... klockan... 6 , vill du typ... gå ut med mig då?

Fan. hon kommer säkert säga nej. Varför frågade jag? Hon stirrar... aggh...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Vad svarar hon ? ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

GUUUUD!!! MEEEEERA!!!

2011-09-27 @ 16:47:07
Postat av: Sandra <3

:O Jag tror hon svarar ja, för hon är ju kär i han ;)

2011-09-27 @ 16:47:41
Postat av: Miranda :))) <3

Snälla skriv nästa del nu!!! :D pusspuss!

2011-09-27 @ 16:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0