Episode 2 - Beautiful girl <3

Rya och justin började gå mot mig och Josefine sprang till köket och började fixa grejer.
- Hur mår du? sa Ryan och kramade mig direkt efter Chaz lossat på kramen.
- Jag mår bara bra. sa jag. Själv då?
- Jag mår jätte bra. sa ryan och log.
- Va bra! Sa jag och log tillbaks.
- Men justin ? ska du inte hälsa? Sa chaz.
Justin kollade upp ifrån sin mobil. och tog min hand och börja skaka den.
- Hej jag ä-ä-ä-är... Han blev tyst och bara stod och stirrade.
- Justin? Sa jag och fnissade till.
HAn fortsatte stirra och blev röd i ansiktet.
- Ja... Jag är justin. Sa han .
- Jag är allison. sa jag och log.
- Ojj vilket fint namn... är de spanskt?
- Haha. Neej de är de inte... Sa jag och chaz o ryan börja garva.
- Neejj... de är de inte... dumt av mig... ska vi sätta oss ner? Sa han och drog fortfarande inte bort blicken från mig.
- Absolut , om du släpper min hand först.. haha!
Han blev röd i ansiktet igen och släppte min hand.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Justin's perspektiv :

Är de spanskt?! Fyfan vilken fråga! Va dum jag är! de klart de inte är spanskt!! Aggh... Men hon distraherade mig med henne's underbara ögon och blonda vackra hår och hennes söta läppar , man vill ju bara kyssa dom! Vänta... Hon pratar med mig... Sluta tänka justin! svara nåtnting !! FORT!!!

- Jaa men absolut! Sa jag och log.
- Okej , va bra, vill du ha hjälp med att fixa de? Sa Allison och log sittt underbara leende.
- Fixa vaddå? Sa jag.
- Lyssnade du inte ?
Hennes leende suddades bort på mindre än en sekund.
- um, nej de gjorde jag inte, förlåt, vad sa du hjärtat? Sa jag och tog hennes hand och börja massera den.
- asså... jag sa att... kan vi ha festen hos dig? Sa hon och kollade ner på våra händer.
Chaz och ryan himlade med ögonen... dom va säkert trötta på att jag flörtar med alla tjejer... men Allison var så undebar... även fast jag precis träffat henne...hon är så vacker... Hon pratar med mig igen!! Fan!! Jag måste sluta drömma!!
- Asså... mamma jobbar natt men ... jag får liksom inte ha fest ... bara ha några kompisar där. Sa jag och kollade ner.
- Men jaha... okej...
- men du får gärna sova hos mig! umm..asså... om du vill... hehe..
Jag kände hur jag började rodna... dom stirrade... jag älskar att ha Allies underbara ögon på mig... men inte när chaz o ryan stirrar med den blicken...
- Jag önskade jag kunde! men jag har nicole den här veckan... Sa hon och kollade ner.
- De gör inget! Sa jag fast jag visste egentligen inte vem som va nicole...
- Haha okej... vi får se...
Sa hon och drog bort handen ifrån min hand. Fan. Jag som ville ha kvar den där...
- Chaz.. kan du stjussa mig till dagiset så jag kan hämta nicole?
Va?! är nicole ett barn?! Oh shit!!
- Jag kan köra dig dit! Sa jag helt plötsligt.
- Kan du? Va snällt! Sa hon och ställde sig upp.
- Jaa justin, va snällt! Sa chaz och kolla argt på mig.
- Jag ska bara gå och prata lite med josefine , kommer snart ! Sa hon och gick iväg.
- Är du seriös, dude? Jag tänkte ju ragga på henne! Sa chaz argt.
- aha... förlåt...
- Ja! och selena då?
FAN! Jag hade helt glömt bort selena.... min flickvän... inte så underbar som allie...
- Men vi är ju osams just nu..
- Ja men justin... du vill ju inte vara en player.. ellerhur?
Han hade rätt.. jag vill inte vara en player..
- Kommer du då justin? Sa allison när hon kom springandes tillbaks.
- Aah... jag kommer ... Sa jag och reste mig upp.
- Hejdå justin, hejdå allie! Sa ryan och log.
- Hejdå Ryan...Hejdå chaz... Sa jag och kollade på chaz.
- Byebye romeo... Sa chaz och kollade surt på mig.
Vi gick ut till bilen och satt oss i bilen och väntade på att kenny skulle ta bort några fans så vi kunde köra.
- Sååå... du är känd, va? Sa allison och kollade på mig.
- Aah...
- Gud är de inte jobbigt att vara känd? med alla dom här skrikande flickor? Sa hon och log.
- Nej.. jag är van... Sa jag och börja tuta.
- asså är de sant att varje popstjärna , som du, är jätte diviga? Sa hon.
Vad ska jag svara på de? Jag vet ju inte om jag är divig!
- Asså... jag tycker inte jag är divig ... jag försöker hålla mig nere på jorden för att kunna få flickvänner... underbara flickvänner... som du... Sa jag och kolla på henne.
- Aww! Men dejtar inte du hon Selena Gomez? Sa hon och kollade fundersamt på mig.
- Joo...Dudå? är du singel? Sa jag och började köra.
- Hehe... ja de är jag...
- Såå de finns ingen pappa till barnet?
- Joo , de finns de ... men han ... han lämnade mig när jag blev gravid... Sa hon och fick tårar i ögonen.
- Nämen gumman , gråt inte! Jag ville inte att du ska börja gråta! Förlåt! sa jag och tog hennes hand.
- Haha.. de är okej...
- Säker? Jag finns om du vill prata... Sa jag och kysste hennes hand.
- De är okej... guud va gullig du är asså...så otroligt gullig...
Jag blev varm över hela kroppen ! hon tyckte jag va gullig!! ååh!!
- Stanna här justin ! Vi är framme! Sa hon och jag stannade bilen.
- Väntar du i bilen ? Sa hon och klev ur.
- Jaa... De gör jag.... inte... vänta... jag följer med! Sa jag och hoppade ur bilen.
Hon började gå och jag låste bilen och sprang ifatt henne.
- Du gillar att vara nära folk va? Sa hon.
- Um... vad menar du?
- Du går ju nästan på mig! haha!
- Nämen förlåt då prinsessan! Sa jag och slängde upp henne på min axel och gick in på dagiset.
- hahaha justin släpp ner mig!! Sa hon när jag börja kittlade henne. Jag släppte ner henne och hon ställde sig nära mig så de blev näsa-mot-näsa . Gud va jag gillade de här!!
- Gillar du de här då biieber? Sa hon och log.
- om jag gör! Jag älskar de...
Vi kollade på varann ... ska jag kyssa henne? nej... joo..neejj...eller joo! JAg gör de!
- Hejj mamma!! Skrek en liten tjej och sprang imot allie.
FAN! JAG HANN INTE!! Agggh... jag ville ju kyss dom underbara läpparna... så vackra... så mjuka...
- De här är Nicole, justin.. de är min dotter... Sa allie och bar upp nicole.
- Aha hejj busunge! Sa jag och kittlade henne. Hon börja skratta.
- Allison? Allison!! Skrek en dagisfröken och sprang emot oss.
- Nämen heeej jeanette! Sa allie och log.
- Heej... jag tänkte bara berätta vad nicole gjorde idag... eller vill du berätta de själv?
- Nejj dumma fröken! Sa nicole och skakade på huvut.
- Ka vi gå lite härifrån och prata? sa dagisfröken.
- Absolut... justin, kan du ta nicole så länge?
- Jaa...ja de kan jag... om jag får en kyss...
- Haha... glömm och dröm sötnos! Sa hon och gav mig nicole och gick därifrån.
Ingen kyss? Vill hon inte? eller var de bara för nicole var där? Kanske bara för jag har selena? men hon va ju bara en låtsas flickvän... för att tidningarna skulle skriva om oss... aggh... jag ville verkligen ha den där kyssen!


Allison's perspektiv :

Jag och jeanette satt oss på en bänk.
- Jaha, så de där är din nya pojkvän? Sa Jeanette och pekade på justin.
- Neej.. asså nejj .. kanske snart men inte just nu...
- Nehe.. men för nicole är de inge bra om du ska byta pappa hela tiden...
- Du, nicole har bara en pappa så kom fan inte hit och säg vad som är bra eller dåligt för nicole , för de vet du inte! De vet ingen förutom nicole! Sa jag.
Jag blev så irriterad på henne. Aggh.
- Nehe , men jag föreslår att du lugnar ner dig nu innan nån tar till våld.
- men varför ska jag lyssna med dig? Bara för att du får knappt 1000 kronor i lön och får aldrig ligga med din man längre! Jävla... Jävla bitch!! Skrek jag och sprang iväg till bilen.
Justin och nicole satt redan där.  Jag kände hur tårarna börja värma mina ögon .
- Allie... är du okej älskling? Sa justin och tog min hand.
- Ja..... nej de är jag inte!! Sa jag och brast ut i gråt.
- scchh... gumman de kommer bli bra... vi åker hem till mig... Sa han och satt på mig bälte och börja köra.
När vi väl var hos han så hade min mascara runnit och jag såg ut som ett monster . Justin bar in nicole som hade somnat i bilen och la henne i hans säng. när han kom ner till mig så la han mig ner i soffan och la en filt över mig...
- vad hände där borta ? Sa han och smekte min kind.
- Jag...jag vill inte prata om de... jag är världens dåligaste mamma...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Förlåt för den lilla kapitlet men ska kolla film nu pusspuss!! 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Men gud! varför blev hon så arg på läraren? Skit bra novell annars!! ♥

2011-09-27 @ 16:49:47
Postat av: Sandra :D

ÅÅÅÅH MEEERA!!!

2011-09-27 @ 16:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0