Episode 9 - thanks!

- ojj va fin du är... Sa jag och kollade ner på hennes kropp.
- Tack...umm.. du är också fin... Sa hon och fnissade.
- Jag... umm.. ojj!
Jag kände hur jag börja rodna och ville bara försvinna.

- Kom igen.. kan du vänta i vardagsrummet med chaz och ryan medans jag klär på mig?
- jaa absolut...Sa hon och log.

Jag sprang upp och tog på mig en skjorta och jeans när jag gick ner sprang allie förbi mig till ytterdörren med händerna för ansiktet...
- vänta , vart ska du? Skrek jag och asprang efter henne in till hallen. Jag tog tag i hennes arm och hon tog bort händerna och hon hade tårar i ögonen.
- gumman vad är de? Sa jag och kramade henne.

________________________________________________________________________________________________

- Ajj... din lillasyster kastade en radio bil på mitt huvud... Sa hon och höll handen på sitt huvud.
-ojj de va inge bra... låt mig känna... Sa jag och kände på bulan i hennes huvud.

Vi gick in i vardagsrummet och jag var jätte arg... ingen ska skada min tje... för nu är hon verkligen min!!

- Jazmyn! Upp på ditt rum! Nu! Sa jag och pekade upp mot hennes rum.
-bieber skrika på mig? Sa hon
- Skärp dig jazmyn , upp på ditt rum!! NU!!

Hon sprang upp på sitt rum och började gråta och slängde igen dörren så de nästan hördes till andra sidan gatan.
- de där hade du inte behövt gjort .. Sa allie.
- Nej men nu blev de så gumman... Sa jag och skulle precis kyssa henne när brandalarmet gick.

- Ååh juste !! Kycklingen!! Skrek chaz och pekade på ugnen.

Jag sprang fram till ugnen och tog ut den brända kycklingen och stängde av brandvarnaren. Och ställde mig och kollade besviket på kycklingen.

- de här msåte vara världens sämsta dejt ... Sa jag och kollade på Allie.
- umm..den är inte bäst iallafall... Sa hon och log.

Fan. Tänkte jag. Hon måste vilja gå hem. Hon vill nog bara härifrån. Mitt i mitt tänkade plingade de på dörren.

- Vänta ! Jag öppnar! de är pizzan!! Skrek chaz från vardagsrummet.
- gillar du pizza? Frågade jag allie.
- Umm.. ja de funkar väll... Sa allie och tog min hand och gick till matbordet .

Chaz och ryan kom med pizzan och ställde den på bordet. dom satt sig på varsin sida om allie och jag satt mig mittemot henne och dom började äta pizzan och allie satt och kollade på den.

- vad är de gumman? Sa jag och kollade på allie.
- Skulle inte vi vara ensamma? Sa hon och kollade ner.
- umm.. jo ...vi skulle de.. Sa ag och kände hur ledsen hon blev... Hon ville ju bara ha en egen dejt med mig...

Hon tog en pizza bit och börja äta på den.

- chaz, vem kan rapa högst? Sa ryan och dom började köra rap-tävling.
Mitt i allt rapande försökte jag få ögonkontakt med allie... hon kollade på mig med sina ackra ögon... jag log...då kollade hon bort...

- Asså snälla kilalr sluta... Sa jag och dom började kasta mat på mig. Dom fortsätta kasta och kast .. till slut hamnade de på Allies vita linne , hon ställde sig upp snabbt och öppnade munnen och kollade på sitt linne...
Chaz och ryan brast ut i skratt och till slut gjorde jag de också... Hon sprang iväg till dörren och jag sprang efter och tog hennes hand.

- Förlåt... De var inte meningen att skratta åt dig... sa jag.
- Men ändå så gjorde du de! Släpp mig!! Skrek hon.
- kan jag få en chans till ? Sa jag.
- nej!!
- Snälla... de skulle betyda mycket...
- och de skulle betyde mycket för mig om du växte upp!
Jag kramade henne och hon försökte komma loss.
- Släpp mig! Sa hon
- Scch... gumman lugna ner dig...
Hon slutade sakta att försöka komma loss och till slut var hon helt stilla.
- en chans till hjärtat? Sa jag och pussade henne på huvut.
- de här är sista chansen justin... Sa hon och kramade mig.
- Tack världens bästa flickvän...
- Klockan 9 imorgon på café magnifik i stan... okej? Sa hon och kollade mig  iögonen
- okej... umm ... asså .. allie...jag tänkte att ... jag vet att jag inte har sköttt mig men ... jag kanske kunde få en liten puss på min kind... Sa jag och hon höjde på ögonbrynen.
- Varför skulle du? Sa hon kaxigft.
- Okej... men jag älskar dig ändå... min lilla ängel...

Hon svarade inte utan gick ut genom dörren och hoppade in i bilen och körde iväg.
När jag kom in i köket stod chaz och ryan och väntade där.

- Gud vlken bitch... Sa ryan .
- Jag vet ... men hon kan vara underbar ibland...
- hon är en bitch justin! Du måste lämna henne fort! Sa chaz.
Jag struntade i vad dom sa... jag gick upp och la mig istället. Jag lämnade en lapp på min dörr där de stod " Hej mamma, kan du väcka mig klockan halv 8 imorgon? Jag ska möta Allie klockan 9 . älskar dig. - Justin"
Efter ett tag somnade jag in...med allie på mina tankar...

- Justin , klockan är halv åtta nu... upp och hoppa solstråle! Sa mamma helt plötsligt... jag öppnade ögonen och hon stod där och log.
- 10 minuter till snälla... Sa jag trött.
- okej hjärtat...
Jag blundade till och efter ett tag så stod mamma där igen.
- Nu är klockan 8 , kom upp nu... Sa hon glatt.
- Ett litet tag till snälla...
Hon gick men efter en liten stund kom hon tillbaks igen...
- Älskling nu är klockan halv 9 , nu måste du gå upp om du vill hinna...
- Aah jag går upp nu ... Sa jag och mamma gick iväg ner till köket.
JAg råkade  blunda och efter ett tag öppnade jag ögonen... Jag tog upp min mobil och kollade "7 missade samtal från : Allison:)" NEEEJJ!! Tänkte jag... Jag klickad bort de och kollade på klockan... 09.32 .

- faaaan !! skrek jag och slängde på mig kläder och sprqang ner.
- Älskling , vill du ha frukost innan du åker? skrek mamma ifrån köket.

Jag svarade inte utan stressade bara iväg...

_______________________________________________________________________________________________

Såådäär :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åååh !! Snälla görnästa del nu!!

2011-10-04 @ 19:12:37
Postat av: Sandra :D

JAAAA GÖR NÄSTa DeL Nu!

2011-10-04 @ 19:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0